Saknad!

Jag börjar bli lite orolig för katten! Igår eftermiddag råkade Tomas klämma hans ena baktass när Rambo försökte gå ut när Tomas, ovetande om att katten var där, skulle stänga dörren. Jag försökte göra Tomas uppmärksam på katten men han hann inte reagera före kattens märkliga vrål, jag har aldrig hört en katt låta så... Ut for han springades på alla fyra ben och sedan har vi inte sett skymten av honom. Nu har han varit hemifrån i över 20 timmar, det har han aldrig varit tidigare!

Hade det inte varit för att han klämt tassen hade jag väl trott att han fått vårkänslor, det är ju plusgrader och allt, men just i och med tassen blir jag orolig att han ligger någonstans och inte kan ta sig därifrån. Han borde inte ha skadat sig så illa i dörren men han är något funktionsnedsatt i baktassarna sedan en märklig olycka i somras. Inte så det vardagliga livet påverkas men kanske nu?

Jag har ropat och "kissat" på honom under gårdagen och har varit ut en vända på tomten nu på förmiddagen utan att se så mycket som ett spår efter honom i den lilla nysnön som kom igårkväll...

Kom hem nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhhhh, han måste bara komma hem igen snart, världens goaste kisse <3

OROLIG! =(

2011-01-16 @ 15:40:36
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0