Svettigt vid godislådan


Idag blev jag väldigt sugen på lösviktsgodis och framförallt mina favoriter Opera Mints, som säljs i diversehandlen här i byn. Jag misstänkte att det kan vara lite problematiskt att köpa godis som står i golvhöjd med Milton i hasorna så jag frågade Tomas, som för en gångs skull var hemma från jobbet före 18:00, om Milton kunde vara med honom. Det gick icke eftersom Tomas skulle fixa något med bromsarna på ena bilen.

Bara att lasta ungen i pulkan och vandra mot centrum. Milton brukar inte sitta kvar i pulkan speciellt lång tid men idag gick det faktiskt bra. Väl inne i butiken och vid godiset visade det sig att jag hade haft mycket rätt i mina aningar. Halva godispåsen består av sorter jag inte ens gillar... Men jag fick mina Opera Mints efter ett knep jag kom på lite för sent, så jag är nöjd ändå.

Just nu håller jag på att tina kyckling, varför är vi alltid så jäkla sena med maten!!?!?!?!



Opera Mints, vilken dröm!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmmm de är goda och jag vet att de är dina favoriter =)

Fick du någon ny favorit av de godisar Milton la i?

Ha en mysig lördag...kramar

2011-02-19 @ 12:02:30
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jenny

jättegoda =)

är lite nyfiken på ditt påkomna trick, för jag brukar också ha det lite svettigt i affären =)

2011-02-19 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0