110204


Dagis idag igen. Jag hade alldeles för ont i ryggen för att palla en hel dag med kotten hemma. Ryggvärken kom redan igår och blev värre under natten. Fixade inte att lyfta upp Milton om han låg på golvet... Han verkar ha haft en bra dag där i alla fall och min ryggvärk är bättre.

När Milton väl var hemma tänkte jag städa lite (dagistiden utnyttjas ju till pluggande) och för en gångs skull rev inte Milton ut/ner det man just städat undan, istället fick jag försöka städa med ett tolvkilosbarn hängandes i tröjan samtidigt som detta barn gav uttryck för otvivelaktigt missnöje. Satte jag mig ner för att tillgodose hans önskemål gick han däremot iväg. Så fort jag reste mig kom han springande och började protestera igen, och nej, han skulle inte visa mig något, vet inte alls vad han ville.

Under kvällen gick städandet lättare tillsammans med Tomas, det räckte tydligen att vi var två som rände omkring som yra höns... Sedan har vi ätit blåbärscupcakes. Pappa och jag plockade massor med blåbär i augusti och vi har inte gjort av med så mycket bär som jag trodde. Lika bra att göra något smarrigt av det hela. Annars är Miltons favorit Mild naturell yoghurt med blåbär. Det kan han äta en riktig megaportion av...

Imorgon hoppas jag på en dag i pulkabacken. Lätt snöfall eller inget alls tack!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får en mysig dag i pulkabacken och att ni fick en härlig spelkväll...kram

2011-02-05 @ 02:23:38
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0