Punkt.

Sent igår dog min mormor efter en tids sjukdom. Det är såklart ledsamt men det är en konstig ledsamhet jag känner.

På sätt och vis känner jag att jag sörjde förlusten av min mormor för några år sedan då hon av, som jag förstått det, felmedicinering tappade en del av sin rörelseförmåga och senare stor del av synen. De senaste månaderna har hon haft ont och inte fått vara hemma i sitt älskade hem, inte klarat av att vara hemma. Förhoppningsvis kan hon känna frid nu och har återförenats med morfar som dog för 21 år sedan.

Vila i frid mormor och tack för att du varit du!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mamma har det bra nu hos pappa. Vi har ju alla våra fina minnen bla från somrarna med hästarna hos mormor.

Har rättat till felet i min blogg nu ;)

Kram

2010-01-24 @ 11:12:12
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Lii

Beklagar sorgen :(



Kram

2010-01-24 @ 22:03:34
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är svårt att tänka på att någon inte finns mer, man får istället tänka så som du gör - att din mormor, och min farmor, finns kvar men helt enkelt bara bytt adress. Och så länge man fortfarande har dem i tankarna då och då så kommer de aldrig någonsin att försvinna. Ibland fantiserar jag ihop vykort till farmor om hur jag har det just nu och knasiga saker som hänt, och jag ser precis framför mig hur hon läser det och skrattar som bara farmor kan. Det är inte lätt, men det är lite lite lättare så ♥



Många kramar till er från mig!

2010-01-25 @ 20:19:56
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0