Bokmalen

Igår noterade jag ett, vad jag tror i alla fall, försök från Milton att bläddra i sin bok när han "läste" själv. Jag hade först läst en tygbok med honom, när han sedan satt med boken själv växlade han mellan att suga på "sidorna" och att faktiskt studera bilderna på uppslagen. Därefter läste vi en bok med hårda sidor och när han satt själv med den tycktes han verkligen vilja bläddra men han fick bara inte upp den så han vred och vände på boken. Annars ska han ju ha allt i munnen men det var inte intressant nu.

Och nu tycks han vilja ta sig framåt när han sitter på golvet. Han mer eller mindre kastar sig fram så han ligger på mage, sen tar det stopp... Tomas brukar vika in benen under magen och lyfta upp överkroppen och då skjuter han sig framåt och skrattar. Vi får väl se när han börjar göra egna försök till krypställning.




Pappsen vill mer än bebin...


Ledbruten?


Kommentarer
Postat av: Lii

Hahaha... Vilken skön katt!!! Bästa bilden!



William älskar böcker just nu och blir helt till sig när han tittar på bilderna, men han har inte fattat att man kan byta sida än.



Hoppas krokarna smakar och att dom inte var allt för krossade ;). Visst får du berätta att du fick dom av mig.



Ha en mysig dag!

2010-01-14 @ 07:24:39
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

haha..vilken cool kisse!

Vi har köpt dom på hm, visst är de coola? kramis

2010-01-15 @ 07:36:29
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0