Name It

Vi är nyss hemkomna från Haninge där det shoppades bebiskläder och volvobromsar (jag stod för de roliga inköpen). Lyckades även köpa ett par jeansleggins till mig själv, hur fånig jag än må se ut i dem. Nu väntar vi på att maten ska bli klar.

Hur som helst, har du ett barn i storlek 50-62 så skynda till Name It, de har en supersöt serie just nu! Jag hittade en pyjamas och kräk/dreggellappar med motivet men blev grymt besviken när jag insåg att bodys och byxor inte var större än 62. =(

När jag lade upp Milton på skrivbordet så vi kunde amma sparkade han ner musen i golvet. Jag jagade rätt på batteriluckan och musen verkade funka som den ska. Men! Vänsterklicken tar himla dåligt... Så klantigt av mig att inte lägga upp musen högre...




Mössan hade jag ju jättegärna velat ha men de fanns också bara i lite för små storlekar...



Skrivbordsamning


Gaaah, jag får inte till mittcentreringen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbar amningsstil! Kanske något att ta efter ...

2009-09-15 @ 20:27:28
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0