Framstupa trött

Det värsta med att vara förkyld är att man inte kan (bör) sova i framstupa sidoläge - det bekvämaste som finns! Hela kudden och ansiktet blir då kladdigt av... ja ni vet.

Enligt fass där bilden är hämtad är mannen (kvinnan?) medvetslös. Ibland önskar jag att jag var så gott som medvetslös när jag sover så jag slipper vakna av minsta lilla ljud...


Tomas fick sova i gästsängen inatt, jag ville inte väcka den björn som sover (Mille) för att lägga honom tillrätta i sitt ide när han väl somnat (i min säng) för oj vad struligt det var igår kväll! Lillskrutten var så snorig så han hade svårt att andas med näsan och blev frustrerad över det.

 Hur som helst så har vi sovit bra inatt i alla fall. När skutt och jag gick upp upptäckte vi att barnafadern inte var kvar i huset, han hade dragit iväg för att uträtta lite ärenden. Så här sitter vi hungriga och ensamma och vet inte vad vi ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Lii

Usch för förkylningar! Hoppas ni blir bra snart!



Lii & William

2009-09-23 @ 15:38:58
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas ni fått i er lite mat nu då, hehe!

2009-09-23 @ 16:30:18
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0