091123

Imorse bytte Tomas morgonblöjan på Milton medan jag låg kvar i sängen och sträckte ut ryggen efter diverse obekväma ställningar med en sovande skrutt intill. När de var klara la Tomas Mille på mage i sin säng. Som vanligt var han på bra humör och tyckte det var skoj att mamma tycktes ha vaknat till.

Sen började han titta på sin ena hand som han hade sträckt ut framför sig. Mycket intressant. Sen blev det dubbelt intressant när han vände på handen och studerade handflatan. Därefter låg han och vred handen fram och tillbaka i någon minut, det såg så roligt ut! =)

Imorgon ska vi som sagt på bokfika på biblioteket. Jag har kollat på en karta på eniro var det ligger, återstår att se imorgon om jg hittar dit... När vi kommit hem blir det till att slänga i sig lunch innan vi ska in till stan med Tomas som ska på läkarbesök. Mille och jag måste med eftersom Tomas inte får köra bil inom de närmsta kommande timmarna.

Om en månad är det jul, tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Melker är snart 8 månader, den 10:onde. Testade att ge honom hela makaroner från min tallrik. Vi åt stuvade och han var jätte intresserad och det slank ju ner

2009-11-24 @ 07:42:28
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0