Trötta ben

Imorse skulle jag upp så pass tidigt att jag fick ställa alarmet på mobilen, den plingade godmorgon 8:30 men jag ställde om till 9. Åkte ut till stallet och fixade klart där, hem och in i duschen.

Halv tolv var jag på jobbet, de andra skulle komma från handledning efter tolv men jag ville skriva ledighetsansökan och plocka ihop mina grejer i lugn och ro. Gjorde en prinsesstårta inatt som sedan blev uppskattad och fick en fin orikdé. Undrar hur länge jag kan hålla liv i den? Nåja, jag ska göra mitt bästa!

Efter det åkte jag med en arbetskollega till Nynäs, hon skulle visa mig en "barnbutik" med begagnade grejer och hjälpte mig lite när det gäller barnvagnar. Det fanns några exemplar som var rätt ok så Tomas och jag ska dit imorgon och förhoppningsvis köpa en! Det fanns en riktigt fräsch som dock inte var av det märke vi tänkt oss, men superpris är ju alltid lockande. Köpte på mig lite lakan till spjälsängen samt plastad frotté. I en annan butik sålde de mammabyxor på 70% rea och jag hittade ett par som var ok. 120:- kändes överkomligt. =)

När jag kom tillbaka till Ösmo hämtade jag ett paket från Ellos på Ica. De sålde påslakan väldigt billigt så jag passade på att beställa fyra stycken. Blev lite tungt att släpa hem allting, tur det inte är så långt.

Ikväll orkar jag nog inte vänta uppe på Tomas, skulle kunna somna på momangen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0