Återbäring

Loggade in på skatteverket för att kolla hur mycket jag skulle bli tvungen att betala tillbaka till sommaren, på nåt höger upptäckte jag att de drog för lite skatt på min lön och när jag ringde skatteverket tyckte de inte att det såg ut som något problem. Tydligen hade de rätt; jag får tillbaka 9400:-! Hurra!!! Vet inte hur det ser ut för Tomas del men han har ju reseavdrag att göra så vi bör inte gå minus i alla fall... Kommer nog ganska bra till sommaren efter flytt, barn och allt. =)

Blir väl värre nästa år, jag fattar ingenting om hur det funkar när man har fastighet. Nåja, ett år utan att bekymra sig kvar!

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är lungt eyz. Pappzen hjälper dig med det :-)

2009-03-24 @ 19:04:35
Postat av: Evelyn

Det låter tryggt!

2009-03-24 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0