Guten morgen

Just nu regnar det. Hoppas det inte tänker göra det hela dagen för då kommer vi inte komma ut på någon promenad... Jag är sugen på att teckna så jag får väl ägna mig åt det istället då, förutsatt att Mille sover så jag har någon möjlighet att göra det.

Jakten på den perfekta blöjan pågår. Den ena sorten är för klumpig, nästa håller inte tätt, en tredje innehåller "salva" som vi gott klarar oss utan. Suck.

Igår planerade vi att åka och "storhandla" idag men sen kom vi på att bilen som vi kan åka alla tre i är ju på verkstan... Så vi får väl fortsätta med våra dagliga vändor till Ica. Ica som inte har mogna avocados. Ica som den här veckan har extrapris på fläskytterfilé. Vi ska fylla frysen!


O'boy med marshmallows - sött, sliskigt och hiskeligt amerikainspirerat, nu i min mage

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååå GUD vad gott! :D

2009-08-26 @ 08:34:05
URL: http://showjumper.blogg.seg.se
Postat av: Jenny

Blöjor är ett kapitel för sig. De som funkar på Melker är Huggies och den märket som finns på Lidl (heter något med To...)Lidl har dem på kampanj denna vecka! Underbar söt Milton är

2009-08-26 @ 18:59:13
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0