J.H.F.




Jag hatar feber. Milton har feber, igen, så Tomas måste vabba, igen. Passar oss väldigt dåligt, speciellt eftersom Tomas inte kunde jobba i fredags. För att få en inkomst måste man jobba liksom. Skolan har missat att registrera mig så jag får inga pengar från CSN (än).

Hade han blivit sjuk nästa söndag hade det inte varit några problem, det hade jag fixat. Men uppladdningen inför onsdagens dugga kräver verkligen att jag fokuserar på mitt och inte en uppmärksamhetstörstande febergosse. Verdammt!

På bilden syns förresten Milton i sina nya mössor samt tröjan, fast den har ju redan visats här.

Kommentarer
Postat av: mamma

NEJ, det får inte vara sant....stackars Mille och er..Hoppas du får ordning på pengarna från csn, de är ju inte precis kända för att vara smidiga och snabba...

Jättefina mössor o tröja, håller med om att det är kul med fina färger och motiv :)

Kramar

2011-02-13 @ 18:07:33
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Stackars dig och er...nä fy, hoppas det löser sig på nåt sätt...men det är inge kul jag vet, man får ju ingen riktig tid för sig själv när de är hemma och sjuka dessutom.



Här är det samma lika, feber på minstingen och snorigt och hostigt och jag har oxå en hel del hemma arbete framför datorn bl a som måste göras med deadline och det blir bara uppskjutet hela tiden och sent på kvällen är man ju helt slut så då orkar man inte hålla fokus lika bra, det blir bara blaj av allt...så jag förstår ditt dilemma..



Från det ena till det andra så måste bara säga att det är så kul att läsa din blogg för jag känner igen mig i så mycket som du skriver =) om bra saker, mat, rackar tyg och annat de små knottarna är med om och vad man som mamma känner, tycker och vill. =)



Hoppas ni får en mysig alla hjärtans imorgon i alla fall.



Stor kraaam

2011-02-13 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0