Ett svettigt ställe

Idag sov vi länge, det var skönt men det märks inte nu. Skulle kunna gå och lägga mig nu utan problem...

Kom precis ur bastun det var skönt men tyvärr lite för varmt idag, kunde nästan bara gå in och vända. Ska snart sätta mig en stund framför tv:n, måste uthärda någon timme till vaken.

Det löste sig för övrigt med pengarna från jobbet, fick ett utbetalningskort idag så det var ju skönt att inte pengarna bara försvann. Har dock börjat fundera på om jag inte ska få några pengar från försäkringskassan den här månaden, Tomas har fått sina pengar därifrån, då borde väl jag också fått..?

Imorgon ska vi till Mvc för sista gången får vi anta. Funderar på om vi ska passa på att handla lite grejer till bebis som kan vara bra att ha men möjligen inte nödvändigt. Men skönt att ha sånt hemma när man väl kommer hem. Som ett paket blöjor t.ex... Har ju bra erbjudandeblöjor än så länge.

Tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0