VM-guld till mig!

Nu svider det i ögonen. Får man gå och lägga sig redan? Nej, så illa är det väl inte men en liten middagslur vore inte fel. Å andra sidan kanske det hjälper lika bra med en promenad? Hade tänkt gå förbi ridskolan idag och dra in så mycket häst/dyngstacksluft i lungorna som det bara går! Fast det ser ut som att det ska börja regna när som helst...

Jag kom mig aldrig för att dammsuga så det blir inget golvskurande idag men vadå, jag har ju hela helgen på mig! Jag tar guld i undanflykts-VM och ligger även bra till i bortförklaringsmästerskapen.

Igår gjorde jag pannbiffar med svampsås till. Varför har jag aldrig gjort det förut? Muuuuuuuums!!! Det räckte till lunch till Tomas och mig, matlåda till Tomas och så var tanken att jag skulle äta sista portionen till middag igår. Tyvärr räckte potatisen bara till tre portioner (de tre förstnämnda) och det fanns ingen potatis inne. Skickade ut Tomas att plocka upp lite potäter ur lilla landet innan han drog till jobbet så idag får jag en wunderbar middag. Och lunchen var kanon den med - tagliatelle med bacon och ädelostsås.

Är det något bra på tv ikväll? När jag var yngre var det alltid något kul att titta på på fredagskvällarna. Numer är det bara skit!

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

vilken fin blogg du har! =D

2009-08-21 @ 17:06:34
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

åh tack så jättemycket! :D blir jätteglad! :D din header är också jättefin! hoppas allt är bra, kram

2009-08-21 @ 18:22:12
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

ingen aning, några filmer här och där! :)

2009-08-21 @ 18:31:16
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0