Rubrik

Näe, jag är alldeles för trött för att orka åka någonstans idag. Efter lunchen gick jag och la mig hos Milton (som sov i fyra timmar), det var skönt att sova en stund.

Funderar på om jag ska hyra någon film till kvällen, passa på att ta nån sån där film som Tomas inte gillar som jag aldrig får se. Eller så blir det ingen film.

Det ser ut som att det ska börja regna när som helst men man kanske skulle se till att gå en promenad ändå, jag får väl se till att vi inte är så långt hemifrån utifall. Jag måste verkligen köpa en regnjacka...


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken söt liten kisse... Jág saknar verkligen att ha katt.

Ja, det kommer bli en tuff start med mkt nya intryck och möten men det kommer bli kul. Bara jag inte saknar barnen (och sambon) för mkt!

Så nu blir det blogg torka tills på torsdag kväll. Det finns ingen dator där ute och min iphone som jag har beställt är försenad :-(

(nä jag e inte beroende av internet..haha)

Ha det bra!

2009-09-01 @ 00:05:24
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka bra kort på katten =)

2009-09-01 @ 10:33:31
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0