Grillad Brunte med pommes

Jag tittade just på Gordon Ramseys the F-word där de pratade om hästkött. Tydligen är hästkött hälften så fett som nötkött och innehåller massor av omega 3. Nyttigt kött med andra ord. Jag är inte den som börjar grina över hästkött men jag skulle nog ha svårt att få ner det. Det skulle kännas fel, på samma sätt som det skulle kännas fel att dricka alkohol och sen sätta sig i bilen och köra...



Idag blev det ingen promenad. Jag kände att det nog var lika bra att stanna hemma eftersom jag var så yr under förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Jag passade på att sova en stund när Mille trynade och yrseln försvann så gott som helt efter det. Milton sov förresten tre timmar, sömntuta!

Tomas gör sista arbetspasset för veckan nu. När han kommer hem tänkte jag ha lite guacamole klart med blomkål och morotsstavar till. Det blev aldrig nån guacamole i helgen, det fanns bara gröna avocados på den usla närbutiken (nu hade de dock mognat till sig).

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, verkligen sååå hemsk med det stackars barnet! Jag undrar var föräldrarna var och varför de lät en 2åring vara på balkongen själv. Iofs så vet jag ju själv hur otroligt snabba dom busiga 2åringarna är ;-)

Jag har en Nikon D60 som jag fotar med. Själv då?

2009-08-27 @ 22:37:30
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, gör det! Kan verkligen säga att kameran e det bästa köpet jag gjort. Fattar inte varför jag inte köpte den tidigare.Den är guld värd, det blir så fina bilder på barnen :-)

Men mkt vill ha mer... e redan sugen på att uppdatera mig eller iaf köpa nya objektiv. Men det kostar ju skjortan. Det e tur att man får drömma iaf :-)

Det blev ingen film idag. Vi kände båda två att vi skulle somna om vi satte på en film. Sper den till imorgon istället.

Nu är det sängen som gäller för mig! God natt

2009-08-27 @ 22:51:35
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0