Reebok

Då var stygnen efter blindtarmsoperationen för två veckor sedan borta. Då ehöver jag inte fundera mer på det i alla fall.

När jag ändå var i Nynäs passade jag på att svänga förbi Inter Sport och köpte ett par skor som funkar bra att promenera i. Mina gamla gympadjor slängde svärmor efter att skorna en vända blivit kvar hos dem. Förstår inte varför, det enda felet på skorna var att en del av yttersulan släppt och fladdrade fritt för vinden, hehe.

Jag tog mig tid att vara nogrann med skovalet. Eftersom jag belastar insidan av foten mer än ytter så behöver jag mer stöd på insidan. Som en följd av den förskjutna belastningen vrickar jag mig också lätt. Herregud, en period på gymnasiet stukade jag högerfoten så illa att den var svullen jättelänge. Efter det var den ännu mer "vrick-benägen" och det knastrade fint i foten varje gång det hände. En gång blev hela utsidan på foten blå. Mmm, älskade fötter... Aja, jag fick jättebra hjälp av en tjej i butiken så nu ska jag förhoppningsvis ha skor som sitter bra!

Körde Lupon för första gången idag förresten... Vi köpte ju bilen i maj men det har inte blivit av tidigare med en liten hungrig bebis i familjen. Idag åt han precis innan jag åkte och var fortfarande nöjd när jag kom hem. Skönt att han inte äter var och varannan timme längre! Hur som helst var bilen rolig att köra, det märks att den väger runt tonnet mindre än v70:n, sen gör väl dieselmotorn sitt till också.

Ska snart inviga skorna och så ska vi köpa frimärken, har en hel trave brev som ska till försäkringskassan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0