Äntligen värmer solen


Åh vilket härligt väder det är idag! När jag klev upp imorse (före väckarklockan!!!!) snöade det men det avtog snart och nu är det strålande sol. Jag har dragit upp alla persienner i huset och hoppas på att solen värmer upp huset idag.

Igår var Miltons mössa borta när jag skulle hämta honom från dagis. Inte speciellt kul med tanke på att det bara var någon plusgrad och snön vräkte ner. Milton fick då låna min mössa men den var ganska så mycket för stor... Vi får väl se om mössan dyker upp, jag har inte sett något annat barn med likadan mössa så den borde inte följt med fel ägare hem.

Nu på förmiddagen har jag slutfört ett arbete som varit rätt krävande då det inte fanns mycket material att arbeta med. Dessutom har instruktionerna varit så tvetydliga att jag gjort fel ett par gånger. Nu hoppas jag att jag fått rätsida på det hela, inlämning i eftermiddag.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och ena kursboken. Längtar tills det är riktig vår så jag kan sitta utomhus istället!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas mössan kommer tillrätta....skönt att du är färdig med arbetet och så hoppas jag att det blev rätt och godkänt =) Mys i solen nu.Kramar till er alla <3

2011-03-11 @ 13:50:32
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Den riktiga våren kommer snart!

Hoppas att det gick bra med ditt skolarbete!

Kramar i massor / Moster

2011-03-11 @ 19:35:28
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0