Handmade with love


I onsdags hittade jag av en slump in till Pumpalot och blev med en gång förtjust i de glada färgerna och lekvänliga kläderna! Jag har även tidigare hamnat på liknande sidor men aldrig "orkat" göra en beställning. Nu kunde jag dock inte motstå de härliga tygerna så jag beställde två mössor och en tröja till Milton.

Ska bli riktigt kul att få hem kläderna och se vad Milton tycker om dem, han tycker om klara och glada färger så jag hoppas han ska bli nöjd! Jag lägger upp bilder på Milton iförd kläderna så fort de kommit.

Detta var bilden som fick mig intresserad kika närmre, tyckte mössorna var så söta!



Som sagt, underbara tyger! Tyvärr fanns inte detta tyg just nu, det är ju helt fantastiskt!!



Färg i överflöd - som det ska vara (tycker jag)! =)

Samtliga bilder kommer från Pumpalot


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med så fina motiv och färger...ska bli kul att se vad du köpte =)

kramar

2011-02-04 @ 16:01:59
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0