Never make plans.

Dagens plan var alltså att åka till Nynäs och fika och leka med vänner. Igår fick jag ett mess om att vi var tvunga att skjuta på det hela eftersom de fått annat som måste göras och för min del var det lika bra det eftersom jag, i och med bokens ankomst, plöstligt hade 15 kapitel att ta mig igenom under helgen.

För att rasta av Milton idag tänkte jag att vi istället skulle åka till Coop Forum, där finns det stora ytor (oöppnade butiker) och lite folk, dvs alldeles ypperligt om man är ett litet yrvädersom vill springa. Normalt hade öppna förskolan varit ett bra ställe att gå till men eftersom Miltons förskola är stängd idag så misstänker jag att det är tjyvtjockt där, så det har inte varit aktuellt.

Imorse vaknade jag av att Tomas dundrade in i hallen utifrån. Det visade sig att man inte plogat vår gata alls sedan det började snöa, vilket var minst 24 timmar innan Tomas försökte ta sig ut med bilen idag. Han försökte komma loss med volvon - som jag och Milton behövde för att ta oss till Coop, men inte heller den kom upp för backen här utanför, trots drygt en timmes kämpande med bilarna.

Alltså är Tomas hemma idag. Han kan helt enkelt inte ta sig till jobbet. Desto bättre för mig som behöver plugga för fullt. Vad gör du vid datorn då? undrar ni kanske... Tja, jag har suttit med boken sedan 7 och behövde en liten rast.

Blir nog inte så mycket uppdaterande under helgen med tanke på vad som måste göras. Bilder på nya plaggen ska jag nog kunna få upp i alla fall. =)


Milli chillar i soffan den där dagen när jag inte vågade se efter vad han gjorde. Stackars barn med sådan hemsk moder som tror han hittar på hyss!


Kommentarer
Postat av: cammie

söt bild =)

2011-02-11 @ 11:32:02
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hörde på radion att det är snökaos i Stockholmsområdet, bra att du inte kom iväg ;)

Lika mycket snö här nu som det var ifjol och det snöar ännu...Mitt stora minneskort har pajat och det lär väl dröja innan jag kommer in till storstan och köpa ett nytt...Ha en bra dag och plugga på idag så du kanske kan vara ledig lite i helgen! kramar

2011-02-11 @ 12:25:19
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: cammie

hehe =) citron/oliv. Okej, ska lägga det på minnet. Var inte så jätte förtjust i äpple/kanelen heller.. men färgen kommer göra sig så fin i badrummet. hihi

2011-02-11 @ 14:45:03
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0