Lazy saturday


Idag har jag varit så trött så trött. Milton vaknade vid åtta och ville upp. Klockan nio var det Disneydags på tv och jag lyckades slumra till i soffan medan Milton snällt satt och tittade. Lite senare på förmiddagen somnade jag i fotändan på sängen bredvid katten.

Har inte fått så mycket vettigt gjort idag mer än att vi kom iväg och storhandlade. Utöver det har jag pysslat med ny design till mammas blogg, hon har dock inte sett den än och godkänt. Orättvist nog tycker jag hennes blir finare än min egen, beror nog på alla söta djur (fast mest nöjd är jag över dammet vid hästen, haha). =)





Nu ska vi käka ost och kex! Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Jane

Men vad fin den var! Vad duktig du är!

Kanon header!

Hon kommer att bli överförtjust....

Kramar i massor. /Jane

2011-02-20 @ 10:49:29
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Jenny

den var superfin, du är så duktig =)



Kram

2011-02-20 @ 13:22:20
Postat av: mamma

Den blev UNDERBAR...allt det jag älskar fick du med, vacker himmel och alla djur (utom kaninen;))

Så tacksam för min fina header...kramar i massor <3

2011-02-20 @ 15:26:30
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0