Inställd avgång


Idag skulle jag egentligen ha åkt till skolan i Kalmar men tyvärr ville det sig inte bättre än att jag blev dålig igår eftermiddag. Eller ja, jag spydde helt enkelt. Det har jag sluppit idag även om magen känts lite orolig. Jag har kunnat äta normalt i alla fall. Det värsta med att vara tvungen att ställa in resan ner var att en annan från kursen skulle åka med mig från Södertälje. Halv åtta igårkväll fick jag ringa och avboka så hon hux flux fick leta buss/tågbiljett. Fick så dåligt samvete!

Milton som hade feber i söndags låg på 37,6 ikväll. Det märks inte på honom att han skulle vara påverkad av det så det är ju skönt. Ikväll vet jag inte vad som flög i honom men en riktig "illbatting" hade vi i huset. Både jag och katten drog en lättnadens suck när han somnat... ;)

Ikväll har jag bränt in alla bilder på Milton från det att han föddes. Det är något som är galet med den stationära datorn, det låter helt galet mycket om den så det gäller nog att rädda det som räddas kan innan hårddisken packar ihop. Elva skivor med bilder blev det. En till blir det med de senaste bilderna, sen behöver jag dvd-skivor till alla filmer vi filmat, de får helt enkelt inte plats på vanliga skivor... Dags att krypa ner i sängen nu, funderar på att smita upp före Milton imorgon och få en lugn morgonstund för mig själv, men då gäller det att somna i tid för att komma upp frivilligt...


Hittade denna bild när jag gick igenom alla hundratals mappar, tyckte den var härlig med äpplena, de gröna löven och snön. Fotad 22/10-10

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du brände bilderna, jag väntar oxå för länge och får sitta en hel dag för att bränna ned samlingen :)Härlig bild på äpplen och snö..hoppas du är bättre..kram

2011-02-16 @ 04:25:34
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Krya på dig hjärtat!

Det är förmodligen "bara" fläkten som låter illa i datorburken. Borde gå att byta ut.

2011-02-16 @ 06:47:45
Postat av: Susann

vilken härlig bild :)

Ha en fin dag.

kram

2011-02-16 @ 08:00:17
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Postat av: Jenny

otroligt fin bild, och häftigt att äpplen o blad är kvar =)



Inget man kan rå för att man blir sjuk, så inte behöver du ha dåligt samvete heller.



Krya på dig!



Kram

2011-02-16 @ 08:59:02
Postat av: Lii ~Williams mamma~

Hoppas du känner dig bättre idag.

Vi låg i magsjuka förra veckan... Bläääh för det.

2011-02-16 @ 09:42:45
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0