Vardagstorsdag

Yes, yes. mildare väder idag och lite gunga för Milleman blev det. Han verkade uppskatta att vara tillbaka i gungan en stund men han satt sämre än vanligt i gungan på grund av närmare två centimeter is på sittdelen i gungan. Tur att jag tog med en filt som han kunde sitta på...

Igår provade jag att ge Milton svarta vinbär för första gången, eller ja, vinbär öht. Först mosade jag dem som blåbären med en gaffel men jag tror skalen blev för stora ändå så då pressade jag bären genom en sil och gav honom saften. Det var en riktig höjdare enligt den lille herren! Då vet ni var ni hittar Mille och mig i sommar...





(i vinbärsbuskarna)


Kommentarer
Postat av: Lii

Åh, vinbär :0) Mumsigt. Det har jag ju i frysen tror jag... Måste testa på William, fast mina är röda, kanske blir för surt?

Vad duktig du är som gör all mat till Milton, själv är jag en mycket lat mamma som köper burkmat (skäms).

Var hittar du recepten?

2010-01-07 @ 23:22:18
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0