Vardagsbilder

Lite bilder finns det alltid utrymme för i bloggen.

På första bilden sitter Milton på golvet bredvid skrivbordet. Han kan leka nöjt och jag kan blogga/lägga in bilder/facebooka/whatever i lugn och ro. Datarummet är husets kallaste rum men tack vare det ekologiska fårskinnet som han fick i julklapp av farmor och farfar så slipper han frysa om rumpestumpen! Han sitter jättebra nu men jag lägger ut kuddar runt om för säkerhets skull. Det är ju inte så skönt att dimpa i golvet!

Igår fick Tomas lägga Milton för en av sovstunderna mitt på dagen. Tomas sov en stund med Milton mot sig sovandes på sida och när jag sedan tog upp Milton hade han fått en urtjusig frilla av att gnugga huvudet mot pappas tröja. Frisyren har han kvar även idag... (klicka på minibilden för förstorning)

Och så Rambo som busar och far, de är jobbiga de där små mössen som försvinner jämt och ständigt när de är så små. =/ På andra bilden är han på väg att vända sig till rygg, det är svårt att hinna med med kameran.

Den sista bilden bjuder jag på. Under kategorin dolda talanger ligger förmågan att suga in överläpper med näsan så man inte kan andas. Som Tomas sa när han tagit bilden - Kärleken är blind ;)














Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha HUR kom du på det tricket =)

Jättegoa bilder på Milton och frillan var läcker.

Jag ser att Rambo vuxit sedan ni var hemma, läckra bilder på honom, fart och fläkt =)

Kram

2010-01-07 @ 23:30:53
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Lii

Söt han är Milton :0) William får också sån där frisyr fast bak i nacken när han sover.

Katten är ju ljuvlig! Vilket bustroll.



2010-01-08 @ 21:36:11
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken gullig liten knatte du har och din header e verkligen jättefin :)

2010-01-08 @ 21:52:34
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0