Trettondan

Inte mycket spännande som hänt idag. Skönt med en helgdag mitt i veckan som en liten mjukstart efter "ledigheten" även om man som föräldraledig är lika mycket/lite ledig varesig det är onsdag eller julafton. =) Jag har passat på att spela en del The Sims 3 när Milton varit med Tomas. Vi köpte spelet när Milton var relativt nykläckt och då fanns det ju ännu mindre tid för spel...

Milton har haft en bra dag med mycket bus. En uppskattad leksak som Tomas hittade på Coop i måndags är skallran från Brio. Den låter kul om man slår den mot golvet men framför allt så plingar den ju så fint bara man rör på den!

Jag hoppas att det inte är så fruktansvärt kallt imorgon för jag vill så gärna gå till lekparken och gunga med Mtilon igen, det känns inte ok om det är isigt, svårt att veta vad små babykinder tål. =/


Rolig som bara den! Finns på Coop Forum för 50:-. Miltons är multifärgad


Kommentarer
Postat av: Lii

Åh, en sån skallra måste jag köpa till William! Det är så fint ljud i dom.



Sätt lite idomin på kinderna och runt munnen om det är kallt ute så skyddas dom lite. :0)

Ska testa gunga William nån dag, men våra grannar har plockat ner babygungan på MIN gungställning och jag har inte orkat tjafsa med dom om det än.

2010-01-06 @ 22:55:23
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0