Lördagsnöje

Igår gick jag och la mig en timme efter Milton (21:30) och även om jag inte somnade förän 23-tiden så fick jag sova ovanligt mycket inatt. Milton vaknade vid 7 och 8 men somnade om båda gångerna så vi gick upp klockan 10. Hääärligt! Fast nu är jag skittrött igen så det blir "tidigt" i säng idag med, i alla fall mot vad jag brukar.

Stallfika idag, jag hade med mig mina orginella kärleksrutor och saffransdrömmar som jag fixade igår. Det dukades även upp björnbärspaj, vetelängd och kakor, man går inte hungrig därifrån. ;)

Under kvällen har jag städat i köket, det behövdes en riktig omgång med skurmedlet där men nu doftar det tallskog när man närmar sig köket!

Imorgon tänkte jag åka in till Haninge för att köpa ett par byxor till mig och en ny mössa till Milton. Och burkar att ha gröt/välling i. Inget snöfall imorgon tack!

Kommentarer
Postat av: Lii

Saffransdrömmar lät ju supergott! Det får du nog allt dela ut receptet på ;)



Hur sjutton lyckas du få Milton att sova HELA natten?

William är hopplös just nu och vaknar säkert 5-6 gånger så vi är som zombies här hemma just nu.



Önskar er en mysig söndag!

2010-01-17 @ 09:26:20
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0