ZzzzzZzzZz

Fy vad jag är trött. Tomas sov (sover) i gästsängen inatt för att inte väcka Milton och mig vid nysattacker. Jag tänkte att det skulle bli skönt att slippa flytta över Milton till spjälsängen efter matning alternativt trängas med honom i min sänghalva. Men det visade sig att Tomas sänghalva, där jag sov inatt, inte alls är lika skön som min. Plus att jag fick sova med duntäcke - helt hysteriskt varmt!

Milton vaknade och tyckte att vi skulle gå upp nio, underbart när man kom i säng halv två... (skruttis sov sen 22)

I eftermiddag ska Milton och jag iväg till en kompis. Jag fick låna gravidbyxor av henne förut och det har inte blivit av att lämna dem tidigare men nu behöver hon dem själv! =) Jag tänkte passa på att gå in på Lindex och kolla efter fler bodys. Jag kom på att jag bara köpte tre i förrgår och bodysar går åt i detta hushåll med en liten kräkis som Mille. Hoppas de har fina kläder på Lindex, tycker deras kläder är så lika varandra och har tröttnat lite...

Hm, nu håller torskungen på att somna med kräktrasan för ansiktet. Vi ska nog dyka ner i sängen en stund till då!

Kommentarer
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: hehe ja, en riktig rötott.. mjoo, man tröttnar inte när man står där och tittar! :)

2009-09-17 @ 14:21:36
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0