Youtubes frestelser

Gaaaaah, saknar min gamla dator med all musik. Datorn som packade ihop för många månader sen nu. Hårddiskarna är nog oförstörda men varken jag eller Tomas har kunskap (eller mod) att försöka flytta dem till den här datorn.

Foo Fighters, Audioslave, Creed, Live, Alter Bridge, Korn, Finger Eleven, Sevendust och många många fler...

 
















När vi kopplade in baslådan i bilen hade vi en skiva med Korn som snurrade frenetiskt. Det dunkade förjävla skönt i bilen... Tyvärr får inte baslådan plats i dagens läge med barnvagn. Å andra sidan skulle vi ju inte kunna dra på lika mycket med lillskrutten i heller. Men precis som jag saknar min gamla dator med musiken saknar jag när jag sitter i bilen att kunna dra på volymen så mycket öronen pallar och bara känna basen ta över. Puuuuurr!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack så mycket, glad jag blir :)

2009-09-03 @ 01:17:40
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Ingeli

Ta med gamla och nya datorn till Uppsala eller till Skinnsberg nån dag när jag är där så hjälper jag er att bygga ihop det i den nya! :)

2009-09-03 @ 07:27:31
Postat av: Sandra

Woo! Jag tror att Creed - One last breath och Live - Overcome är bland de allra bästa låtarna jag vet :D

2009-09-03 @ 10:46:56
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0