Vit, gulare, gulast

Jag skulle aldrig sagt något om rutinerna igår... Igår sov Milton endast en timme på eftermiddagen och idag vaknade han efter 40 minuter. Jag fick honom att somna om men det krävdes tre "sövningar" innan han sov vidare på riktigt. Hoppas han tänker sova en timme till så jag hinner ha lite egentid, sen ska vi busa. Han har blivit jättestark i benen nu, "ställer" man honom så står han på egen styra, man behöver bara hålla balansen åt honom!

Idag är jag så jäkla trött trots att jag tyckte att jag fick sova bra inatt. Varje kväll tänker jag att "idag ska jag minsann lägga mig tidigt!" och jämt slutar det med att jag lägger mig ca 3 timmar senare än planerat. Idag orkar jag nog inte så länge dock.

Det gick i alla fall bra hos tandläkaren. Eller det gjorde det ju egentligen inte, de tog fel färg på fyllningen så tänderna är gulare där lagningen är än min riktiga tand. Eftersom det var framtänderna som fixades idag så är ju det ganska viktigt. Fick en ny tid nästa fredag för att göra om lagningarna. Suck. Förresten har jag inte framtänder längre utan singular - en framtand, hehe. Det jag syftade på i inledningen av stycket var att jag hade byxor på mig, bilnycklarna med mig och det gjorde inte speciellt ont. Bara när de skulle sätta bedövningen. En ofrivillig tår letade sig ur ena ögonvrån, fast den berodde nog mest på att jag knep så med ögonen. Tydligen är det en av de värsta bedövningarna, jag förstår varför. Jag höll på att gå fel och hamna på beroendecenter men lyckades byta färdriktning och hamna på rätt plats.

"Hej jag heter Evelyn och är beroende av socker."


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

söt bebbe kram

2009-09-09 @ 18:04:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

tack mattan hade jag själv i mitt rum som liten hehe så jag vet inte men den va bra bevarad så jag tog den till bebbens rum när jag gick igenom gamla saker hemma hos mina föräldrar.

även det stora gosedjuren vann jag i 3 årsåldern (den med namnet din fånge på) den var också i kanon skick och då ville jag gärna att han skulle ha den i sitt rum hehe.

vad hittar du på nu? jag ska vila o kika på idol kraaam

2009-09-09 @ 18:47:10
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du gillade det=)

2009-09-09 @ 18:49:08
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

ja hehe har man en liten får man ju prioritera hehe.

jag får passa på att njuta lite nu med alla höst pprogram på tv kraaam.

pst men visst måste det finnas nallepug mattor att beställa från internet.

2009-09-09 @ 19:32:59
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: sandra

Usch vad dumt av dem att göra fel på lagningen...

Du och jag verkar ha lika mkt otur med tandläkare ;-)



Nu har jag tänkt att gå och lägga mig men jag kommer väl att fastna här i 3h till, precis som skriver!

2009-09-09 @ 22:30:12
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0