Fredagsfunderingar

Vi råkade försova oss lite idag men det är helt och hållet Miltons fel. Han brukar vakna och inte vilja somna om i lagom tid. Idag vaknade han 11 och väckte oss.

Jag har fortfarande ont efter bedövningen i onsdags. Om jag rynkar på näsan gör det ont (i näsan). Ska det verkligen vara så? Det känns i alla fall jättemärkligt med lagningen på framtänderna/framtanden. Förut har jag ju haft ett stort "lufthål" som jag kunnat blåsa luft mellan och har lagt mig till med diverse ljudeffektervid passande situationer. Nu får jag inte igenom minsta lilla luft och det känns som det fastnat något skitjobbigt mellan tänderna. Det kommer ta tid att vänja sig vid det här...

Igår kväll filmade jag Milton en liten stund. När vi sen tittade på det så slog det mig hur galen jag låter när vi leker. Hoppas han inte får men för livet stackarn.

I eftermiddag ska vi ju åka och kolla på bärselar, måtte det finnas någon som passar oss! Det verkar som att vi får åka i varsin bil Tomas och jag (han är ute och åker nu). Jippie, jag som älskar tokholmstrafiken. =/

Imorgon kommer min bror och hans dotter, undrar vad vi kan tänkas hitta på, det står lite still i huvudet...



Mille och hans bundis


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken liten snygging! grattis! :)

2009-09-11 @ 19:11:04
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: Lii

Sv: Tack! Filten köpte min syster på Gekås i Ullared tror jag. Den är hur mjuk och go som helst.

Det händer mycket just nu, igår hittade jag Wille på tvären i sin säng...



Visst låter man rolig när man busar med sin bebis, tror dom överlever det dock ;0)

Vilken söt "bundis" Mille har, min William har en kanin som han inte gärna vill vara utan.



Ha en underbar lördag!



Lii & William

2009-09-12 @ 07:02:54
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0