Prima ballerina

Sonen sover, ute regnar det, sambon håller på att bli förkyld (eller har han, ve och fasa, dragit på sig den nya it-sjukdomen?). Vad gör då jag? Inte ett skit. Vad har jag att göra? Massor. Jag behöver inte ens lämna rummet för att hitta saker att göra. Så är det!

Laddade hem en gratis provapå-variant av Adobe Illustrator. Men jag blir GALEN. Jag begriper inte ett skit! Jag som klarat mig ganska bra här i datalivet av att klicka mig fram till saker, det funkar inte nu. Buhu!

Känner mig rastlös men vet inte vad som är fel. Tycker Mille kan vakna nu så vi (han) kan leka på golvet.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack! Kraam

2009-09-16 @ 17:18:54
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Det är en trevlig promenad, skog blandat med kohagar, om än lite lång ibland, går dock att variera lite så den blir kortare! Brukar vara ute ca 2 timmar men då är det ett depåstopp inräknat ;) Är ganska backigt i början så det tar lite extra tid. Synd att du inte bor närmre då hade jag jagat runt dig ;) Är så skönt nu till hösten!



2009-09-16 @ 20:05:30
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0