Ole dole doff

Ja nog har jag blivit förkyld allt och frågan är om inte Milton är på gång att bli lite sjuk han med. Han har varit lite kinkig de senaste timmarna, han som alltid är så nöjd annars! Håll tummarna för att vi klarar oss lindrigt nu... Det blir lite jobbigt när man har lätt feber, är trött och slut i kroppen och måste bära runt på en bebis som inte blir nöjd oavsett vad man hittar på. Å andra sidan har vi ju klarat oss väldigt bra på sjukfronten hittills måste jag säga. 

Vi har upptäckt ett litet problem kommande vecka. På måndag har jag tandläkartid 10:00 och Tomas har läkartid 10:30. Att jag tar med Milton till tandläkaren är ju inte riktigt något alternativ. En timme eller mer i babyskyddet vill han ju inte sitta men samtidigt känns det ju inte så lockande att släpa med honom till ett av Stockholms största sjukhus... Jag ska kolla om jag kan byta tid men det finns inte så mycket tider kvar, min tandläkare går hem med havandeskapspenning någon gång i oktober.

En brasa brinner i spisen som gör att det är extremt varmt i vardagsrummet (där jag än så länge avverkat 7 avsnitt Scrubs idag) så man klär av sig för att stå ut. I resten av huset är det kallt än så länge. Så här sitter jag och fryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0