Miljöbov

Min Scrubs-box hade kommit till Ica redan i fredags (hur snabbt jobbar de egentligen?), idag fick jag avin så jag trampade glatt till Ica för att hämta ut paketet. Ett tag trodde jag att Icatanten gav mig fel paket för det jag fick var jättestort. Sen hörde jag hur det skramlade där inuti och insåg att de på Ginza helt enkelt ligger hopplöst efter i miljöarbetet. Dvd-boxen tog upp ca en fjärdedel av kartongen...

Aja, gissa var man kommer hitta mig och Milleman framöver..? Nerklubbade i soffan såklart. Ikväll med en liten brasa sprakande också, tydligen var det kallt inne enligt herrn i huset.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jaa skitsvårt!



Har för mig att du frågade mig om bärselar förrut? Minns du? Blogg.se strulade så det gick inte kommentera på din blogg då..

2009-09-07 @ 17:29:15
URL: http://elabelabus.se
Postat av: Sofia Werlin

ja de tänker då inte riktigt på miljön :P

2009-09-07 @ 22:25:56
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0