Liten växer

Bvc i förmiddags! Milton är nu, som 3½ månad, 6585 gram tung och 64 cm lång! Han följer sina kurvor bra. När barnmorskan frågade om vi upptäckt några nya fördigheter fick jag klia mig i hårbotten en god stund innan jag kom på att han ju vänt sig från mage till rygg.

Han somnade tidigt nu i eftermiddags, jag är bra sugen på att göra honom sällskap men det är lika bra att stå över så kanske jag somnar i hyfsad tid ikväll.

Min tandläkartid imorgon blev framflyttad en vecka eftersom tandläkaren är sjuk. Måtte tandvärken för deras skull hålla sig borta, annars blir jag nog inte så glad på dem...



Milton i detta nu



Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: ja precis :)

kram.

2009-09-14 @ 16:34:56
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad stor han har blivit lilla gullefjunet <3

ser fram mot teckningen ;)

2009-09-14 @ 18:28:02
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0