!

Skitkväll!


Jaha, jag ska väl försöka vara lite mer verbal nu då... 

Sov riktigt ruttet inatt, trots att jag var jättetrött somnade jag inte förrän 1½ timme efter att jag lagt mig. När så förmiddagen kom fick Tomas gå upp när Milton tröttnat på att sova - det är en av fördelarna med att ha en sambo som jobbar ständig eftermiddag. Sen sov jag väl iaf en halvtimme till.

När jag sen ammade upptäckte jag varför det gör så djävulskt ont, det är inte stackars Mille som suger fel utan en svampinfektion som blivit lite aggressiv. Så nu ska bröstvårtorna luftas (...) och smörjas med mjölk. Om det är något som är värre än när han suger så är det att pressa fram mjölk för att smörja. Weeeei. =/ Imorgon petar vi i oss frukost sen bär det av mot närmsta babybutik för att inhandla amningsnapp som skydd!

Annars så har det väl egentligen varit en bra dag. Skruttis har lekt med sina gosedjur, vi har fånat oss i videokameran (han gillar att kolla på filmer med sig själv i kameran) och jag har pysslat med lite bilder. Några kommer här, dagsfärska! Skit i att bilderna inte matchar varandra, jag kände för variation. ;)

Efter natten är jag helt slut, ska nog gå och sova snart... Vilken fredag.





Uppdaterad 21:53

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch låter inte kul! Hoppas det blir bättre snart. Kram

2009-09-04 @ 19:40:53
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0