Åter vid ratten

Jahapp, jag börjar väl med igår så arbetar vi oss framåt!

Igår eftermiddag åkte alltså Milton och jag iväg till en kompis i Nynäs. Jag hade ju tänkt kika lite i butikerna innan men jag segade mig så innan vi skulle åka så vi hann inte. Det var iaf trevligt att träffa E och hennes härliga son på snart två år. Vi gick en promenad i det härliga vädret så Mille skulle få sova lite (vi var ju borta över långa eftermiddagsluren). Sen var klockan så mycket att det var dags att åka hem.

Väl hemma fixade jag middagen, då hade jag inte ätit mer än en smörgås och en smoothie till frukost samt en bulle hos E. Jag var fruktansvärt hungrig. Efter maten var Milton riktigt trött så jag nattade (omedvetet) honom. Jag trodde han skulle sova en halvtimme och sen vakna för att vara uppe nån timme till men han sov och sov och sov. Själv hade jag också lätt kunnat somna vid 20-tiden men Tomas (som för övrigt var betydligt bättre igår) och jag tittade på en film som jag ville se klart.

Någon gång efter 22 gick jag och la mig. Var så trött att jag inte hade koll på någonting. Men självklart kunde jag inte somna! Väckarklockan var ställd på 7:15, hade tandläkartid 8:15... Det är ju i alla fall en timme för tidigt!

Upp kom jag i alla fall på något mirakulöst sätt. Milton ville inte riktigt somna om efter maten kring 3 så det var en jobbig natt...

Det gick bra hos tandläkaren, de fick ordning på färgen på framtänderna och hade sen lite tid över så de fixade två hål så vi kunde stryka en av de resterande tiderna! Två gånger kvar. Efteråt gick jag och åt frukost på ett café medans jag väntade på att klockan skulle bli 10 så affärerna öppnade. Hittade lite fina kläder till Mille som nu tumlar runt i tvättmaskinen, snart redo att användas!

Ikväll plockar jag och Milton upp Tomas på hans jobb sen åker vi hem till mamma och pappa. Jag ska träffa lite kompisar under helgen och förhoppningsvis rida lite!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jo tack, jag lackar varannan dag ;)

2009-09-18 @ 15:14:38
URL: http://elabelabus.se
Postat av: Angelica

Gud vilka söta bilder :)

2009-09-18 @ 17:09:13
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0