Bastuns förbannelse

Sedan 26/5 har jag bastat två gånger. Efter bastun den 26:e maj fick jag ont i magen till och från, några timmar senare gick vattnet och Milton föddes. Andra gången jag satt i bastun var den 2/8. Natten efter fick jag 40-gradig feber och två dagar senare sprack blindtarmen. Där har ni anledningen till att jag inte bastat mer...

Idag tog jag mod till mig och satt en stund i bastun, det var jätteskönt men nu undrar man ju lite smått vad som kommer drabba mig. Jag tror på svininfluensan. Återstår att se om det vilar någon bastförbannelse över mig.

Fixade lite med mammas blogg efter önskemål. Är sugen på att bygga om här...

Nu är det dags för nattning av Mille, sen blir det Scrubs tills ögonlocken faller ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0