Note to self

Gör bara ett snabbt inlägg för att jag ska minnas i framtiden...

Inatt åt Milton inte på 9 timmar. Av dessa sov han de sju sista i sträck. Vilken fantastisk natt det var. Efter att han ätit en andra gång ganska sent på morgonen lade jag tillbaka honom i sin säng i hopp om att han skulle sova en stund till. Han var vaken när jag la ner honom men han somnade själv efter en liten stund.

Ikväll blev han förtvivlat frustrerad och ledsen vid läggning. Tillslut tog jag upp honom, innan låg vi bredvid varandra, allt vart då bra och han spydde en liten skvätt. Sedan fick han amma lite till även om han uppenbarligen var mätt. Efter det var han nöjd men verkade inte alls vara trött (även om han innan visat tydliga tecken på att vara jättetrött). Så då la jag ner honom i spjälsängen och gick ut i vardagsrummet och läste i en bok. Jag hörde honom prata lite (inte argt eller ledset) då och då. Efter en kvart kommer Tomas från datorn. Jag ber honom gå och titta till Milton som somnat.

Ibland gör man rätt även om det känns fel. Nu börjar han bli riktigt duktig när det gäller sömnen. Fisbebis!♥

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg:)

2009-11-01 @ 02:28:26
URL: http://inspiredlook.blogg.se/
Postat av: Lii

Åh, vad skönt! 7 timmar i ett streck!!!

William hostar fortfarande lite på nätterna och vaknar då varje gång (ca varannan timme), så mer sömn än så i ett streck blir det inte här just nu.



Ha en mysig söndag!

2009-11-01 @ 12:05:01
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilla "fisbebisen" börjar bli stor...Blir mättare på fast mat oxå, men sluta för guds skull inte att amma...står sig längre och sover nöjd längre...

kraaaam

2009-11-01 @ 19:36:48
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0