Filmtips

Se: Wallander - Tjuven. Jag gillade den jetemikket. =)
Se inte: Låt den rätte komma in. Alltså, mobbningsstoryn var bra, men... alltså... Iof verkar det vara väldigt "inne" med vampyrer så vad vet jag, filmen kanske var bra. Men eftersom jag har utvecklat kraftig allergi mot sånt tjafs så dissar jag filmen.

Svärmor har hela dvd-samligen av Mordkommissionen, det är nog lika bra att vi börjar titta på det istället för att hyra skitfilmer.

Idag gick vi till affären. Jag vet inte hur långt det är och jag vet inte hur lång backen är. Men det är i alla fall MINST en kilometer uppförsbacke, och den är brant. Vi är rätt möra i benen nu, otränade som vi är Tomas och jag.

Kommentarer
Postat av: Lii

"Tjuven" är det den nya Wallanderfilmen?

Jag gillade inte "Låt den rätta komma in", fattar inte varför det var sånt ståhej om den filmen.



2009-10-15 @ 16:17:15
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0