EFTERLYSNING!

Jag är på jakt efter ett "block"/album att klistra in foton och annat smått och gott som rör Milton. Där jag ska skriva sånt som inte uppmärksammas i "Min bok" som vi har. Arken bör således vara relativt tjocka med hårda pärmar och jag vill helst ha ett sprialblock eftersom de är lättast att hantera.

NÅGON som vet var jag kan hitta ett sådant? Jag har letat på Akademibokhandeln, Bokia, lokala (och olokala) bokhandlare utan att hitta något som intresserar mig. Nu börjar jag bli lite stressad för det är så mycket som dyker upp som ska skrivas ner i "boken". Det kommer nytt varje dag tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är inte hundra, men om det inte finns på Akademibokhandeln så borde det finnas på Åhléns eller Panduro. Risken är väl att det är ganska dyrt på Panduro däremot (:

2009-10-26 @ 20:25:35
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com
Postat av: ida

<oliver fick ett i doppresent och jag tror att det kom från åhlens.

jag undrar hur du gör alla dina fina collage :)

Ida

2009-10-26 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0