Den barmhärtige tandläkaren

Igår somnade Milton tio i tolv efter att ha ätit (och fått ersättning) femhundrasjuttiosex gånger. Puh. Men jag tror inte att problemet är att jag har för lite mat utan det syns på honom att han är trött men han kommer inte till ro helt enkelt. Vi ska börja ge honom gröt på kvällen så får vi se om han kan bli väldigt mätt vid ett tillfälle och förhoppningsvis somnar utav det.

Och jag har alla tänder kvar i munnen. Tandläkaren sa att vi tar bort tanden imorgon istället så slipper jag komma tillbaka imorgon för att laga hål med ont efter tanden. Så det blev tandlagning idag istället och en halvt bedövad tunga. Eller ja, hela vänstra sidan av munnen är bedövad. Vågade knappt äta eftersom jag, på grund av den trasiga tanden som ska bort i morgon, brukar tugga på vänstra sidan men då kändes det som att jag skulle tugga av mig tungan...

Fint väder är det idag, om än lite blåsigt. En promenad i motvinden ska vi nog hinna med innan det blir mörkt.


Klicka på bilden för att se den fjuniga verkligheten


Milton har fått lite potatis varje dag. Det är inte samma entusiasm som första gången men lite får han i sig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: unique

Åh, vilken fin header =)

2009-10-05 @ 14:58:57
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: mamma

Fjunbilden är bara UNDERBAR... :)

2009-10-05 @ 19:19:42
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0