Inlåst

Av en slump slog jag av Scrubs idag för att kika de sista minutrarna på Idol. Hamnade mitt i ett reklamsvep och väntade otåligt. Man blir ju otroligt bortskämd av en månads dvd-tittande... Hur som helst så visade de om programmet som skulle börja efteråt, det var Inlåst, någon som såg det? Det handlade hur som helst om tonårskillar som hamnat på fel sida om lagen så att säga. Grov misshandel, planerat rån, inbrott och droger var några av killarnas "meriter". Nu skulle de sitta 12 dagar i fängelse för att få prova på hur det känns och förhoppningsvis bli avskräckta. De fick även sällskap av f.d. interner. Då började jag tycka det blev intressant. Fortsättning nästa vecka.

Hoppas det sitter en och annan miniligist framför tv:n och tittar på programmet.

(förresten blev det aldrig något Idol-tittande för mig eftersom jag hals över huvud kastade mig och bebis in på toaletten för blöjbyte, pyjamaspåtagning, matning och nattning innan programmet började. And I did it!)

 

Jag känner mig lite ur blogg-form just nu. Kan inte rå på't helt enkelt.


Mille på promenad. Det var skönt att gå en riktig sväng idag, vi har bara gått kortare rundor i kvarteren den senaste veckan.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Herregud vilken fin bild!!! ♥



Angående Johan Falk, han var rätt trist faktiskt. ;)

Hoppas "dina" miniligister lär sig något tills nästa vecka haha. ;)

2009-10-02 @ 09:49:36
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vilken söt Milton du har!!

2009-10-02 @ 11:18:51
URL: http://miliannova.blogg.se/
Postat av: Liw

Så söt :)



Hur gammal är han?

2009-10-02 @ 11:24:16
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0