#cc99cc

Nu fick jag till det som jag vill ha det med färgerna. Nästan i alla fall. Förut var det ju vitt hela vägen under menyn men jag får bara inte till det. Så går det när man bara klickar och klistrar sig fram i html - svårt att göra lika om det blir fel... =( Den lila färgen är inte rätt heller, jag vill ha min gamla ljusare och blåare men jag hittar inte den rätta koden. Det får dock se ut såhär ett tag framöver. Roligare än att allt är vitt i alla fall!

Snart ska vi kolla på en film. Vi hyrde tre filmer i tre dagar för 99:-. Fast vi vet inte om nån av filmerna är bra. En skräckis, vi som inte gillar såna, haha! I värsta fall vaknar vi i vild panik inatt när katten "knackar" på sovrumsfönstret. Sånt gör han den uslingen.


För att piffa upp lånar jag en bild från mamma, tagen av mamma. Bild från i fredgas. Sötis!


Kommentarer
Postat av: mamma...

Jäsiken....den fotografen var duktig ;)

2009-10-14 @ 22:55:42
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0