Att lära sig krypa

Imorse vaknade jag av att Milton låg och pratade. Det visade sig att ungen låg på mage med både huvud och rumpa i vädret. Han har alltså lärt sig att dra in benen (eller iaf ett åt gången) under magen. Det blir nog en mästerkrypare av den där skrutten!

När vi fått i oss frukost i magen och vaknat till så åkte vi iväg för att stilla pappans fiskesug. Det tog runt en timme att få upp eld utan tändstickor i den kraftigas blåsten. Sen tog det en evighet att grilla de frysta korvarna (fråga inte hur vi tänkte). Milton låg för det mesta nöjd i vagnen men sååå förfärligt kul tyckte han nog inte att det var (brås på mamma) så allt som allt tror jag Tomas fiskade i fem minuter, haha. Tilläggas ska att det tog oss en timme att hitta till just denna sjö. Fiskeäventyr, det är liksom inget för mig men vad gör man inte för sin älskling ibland...

Tack ni som kommenterar! Jag sitter på mobilt bredband och det går ganska segt så jag svarar och kikar inte runt på andra bloggar den här veckan, gör det nästa vecka! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Var lugn...han kommer att krypa runt i en cirkel...lugnt ;)

Tror du fått fiskeintresset efter din far...han har fiskat...o fiskat o fiskat...en gång fick han napp...då var vi andra tvugna att stanna en två timmar till...i väntan på en mört :)

2009-10-13 @ 20:24:28
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0