Mulet, regn och lite mer gråa moln

Inatt vaknade vi av att vi hörde folk prata och snacka. Eftersom de tycktes stå still gick Tomas upp för att se vad de pysslade med. Det visade sig att en snorunge bestämt sig för att kissa på vår veranda (staketet runt) medans hans kompisar stod utanför tomten och skrattade.

Jag vill inte att folk ska kissa på vårat hus men värre tycker jag ändå är att man klättrar över ett staket in på en tomt och kissar. Staketet talar ju liksom om var gränsen mellan allmän mark och vårt privata utrymme går.

Tomas försökte öppna verandadörren för att påpeka olämligheten i valet av toalett men dörren var låst sen vi var bortresta och det var ju inte läge att gå till andra änden av huset för att hämta nyckeln och låsa upp.


Jag känner mig så avslagen just nu. Och har gjort egentligen hela veckan. Jag vill inte ta några beslut, hur små de än är ("vad ska vi äta?") och jag får ingenting gjort. Det suger.

Kommentarer
Postat av: kort

Synd att inte Arne var där....vilken chock det skulle blivit om han kom i 180 knyck och tjoade som han brukar...då hade det nog varit sista gången någon pinkade hos er =)

2009-11-01 @ 19:31:17
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Men hallå?! Vilken stil...



Hoppas att du snart känner dig i form igen! Kram på dig!!

2009-11-02 @ 00:21:31
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lii

Vad arg man blir! Att dom ens kan komma på tanken att pinka på någons altan!!! Att en gå in på någons tomt... Usch!



Har du kollat upp om ni har babycafé borta hos er? (vet att vi pratade om det en annan gång)



/Lii & William

2009-11-02 @ 07:06:21
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0