091119

Måste bara tipsa om Icas ekologiska saft! Den är supergod (jag har provat fläder och jordgubb än så länge), inte en massa tillsatser. Den vann någon nyttighets- och godhesttest som någon barntidning (ja, vuxentiding OM barn ;)) gjort. Det näst bästa alternativet när man (jag) inte orkar koka eget. =)



November alltså, jag håller på att ruttna ihop helt. Vad är det här för jävla väder? När jag pratade med Tomas om det så sa han att det var bättre förr för då var det ju snö som kom istället. Och han har ju helt rätt. Det var bättre förr.

Å andra sidan skulle en nederbörd i form av snö istället för regn orsaka massiva problem i snöröjningen misstänker jag. Det kommer helt enkelt mer nederbörd nu för tiden.

Imorgon och på lördag ska det visst vara medlemsdagar på Granngården. Eller om det bara var allmänna erbjudandedagar, jag vet inte. Vi tänkte åka och kolla om de har några bra erbjudanden på kattgrejer, kan vara bra att passa på. Lite drygt två veckor kvar tills Dr.Dorian kommer.

Dessa bilder är tagna av mamma. Jag har inte orkat redigera dem så färgerna är inte helt 100 (som synes)...


Åh vad han är fin!




I blivande mattes famn

(Nej vi har inte bestämt namn än men jag vill att han ska heta Dr.Dorian från Scrubs. Det är faktiskt ett förhållandevis sött namn mot vad jag brukar döpa husdjur till. Sådetså!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilket charmtroll! Katter är underbara

2009-11-19 @ 19:41:52
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: mamma

Hmmm, vad menas med färgerna? =)

Håller med dig om vädret, så trist och grått.

Vill ha snö NU! Allt är geggamojja på gården, hunden drar in allt, så meningslöst att städa.

2009-11-22 @ 21:12:56
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0