091102

Idag har jag båda mina älsklingar hemma. Tomas hade kraftig huvudvärk när han vaknade och den har inte gått över under dagen. Till det är han hostig och har ont i halsen. Milton håller på att bli bättre nu, han snorar en del och hostar då och då men klart bättre än förra veckan.

Milton sover fortsatt bra. Jag insåg i mitten på förra veckan att jag bara för att det är enklast för stunden har tagit upp honom i min säng och ammat och sedan tängts med honom hela nätterna. Nu äter han 1-2 gånger och när han vaknar till räcker det med att man stoppar in nappen i munnen på honom (som han sen spottar ut) och lägger om täcket så somnar han så småningom.

Snart ska skrutt och jag gå till Ica för att hyra film. Hoppas det finns någon som man faktiskt vill se den här gången...

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på er sjuklingar...kram från mormor o svärmor =)

2009-11-03 @ 21:16:10
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0