Könsfunderingar

Har börjat fundera lite på hur hjärnan fungerar... Med största sannolikhet får vi veta om det är en flicka eller pojke imorgon. Har ju varit jättenyfiken hela tiden men känner nu att det inte spelar någon roll - kan ju lika gärna vänta tills den kommer ut. Men i alla fall - i nuläget blir jag smått illamående av alla kläder till flickor som är så rosa-pluttinutt med volanger och ett ännu mer rosa tryck. Killkläderna känns mer neutrala, blått med gröna prickar. Fine. Men tänk om det nu är en flicka, tänk om jag då kommer falla för det där rosa tjafset?

Nu tror jag inte att jag kommer köpa en hel garderob med rosa kläder bara för att det skulle visa sig vara en tjej men jag är rädd att värderingar ryker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0