Att göra ingenting

Eftersom min vakna tid mestadels går till att sitta vid datorn, titta på tv eller läsa så kände jag idag att jag var himla trött i ögonen. Men vad finns att göra som inte är så krävande för ögonen? Tänkte om jag skulle sätta mig och teckna en stund men nej, det är ju minst lika jobbigt det med... Tillslut startade jag Bandit och la mig på soffan. Orkade göra ingenting i en timme, skönt. =)

På sjukhuset hade de himla bekväma "knäveckskuddar". Jag övervägde starkt att sno med mig en hem men kom fram till att det skulle bli ganska svårt att göra det obemärkt. Tomas får plats med förfärligt mycket i sin jacka, vad sägs om fyra liter cola utan att det ens syns (lagligt köpt ska kanske tilläggas), men en hård kudde på - gissningsvis - 90x20x30 cm är tyvärr lite för stort. Inte för att jag uppmuntrar stöld, det enda jag på rak arm kommer på att jag snott är min älskade kudde som kommer från internatet under gymnasietiden, men jag lämnade min gamla kudde istället så det är i mina ögon bara ett oskyldigt byte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0