Alla dessa prylar

Hittade laddaren till kameran så nu är batteriet fullt. Vi tog två kort på magen igår men det vart liksom inte rätt vinkel, såg ganska knasigt ut faktiskt... Vi får göra nytt försök en annan gång.

För två helger sen var vi iväg och kollade på barnvagnar, babyskydd och lite sånt. Vi tittade mest på avstånd och kom inte fram till en enda produkt som vi absolut ska ha, men en vagn vi båda tyckte kändes ok att "gunga" var Brio Happy och efter lite sökning här på internet har jag upptäckt att den ska vara väldigt stabil och uppskattad av "hästfolk". Det låter ju bra så nu är det hög tid att börja kolla annonser på internet, ser du någon så hojta till. Ny vagn känns väldigt onödigt, babyskyddet däremot köper vi nytt.


Brio Happy


Acta Garco Logico S

När det gäller babyskydd står det väl mellan Acta Garcon här ovan och Brio Primo. Tomas vill nog helst ha en Brio (gammal erfarenhet eller bekant fabrikör?) medan jag läst och hört att AG ska vara bättre. Jag tycker att det börjar bli dags att köpa in dessa lite dyrare grejer, blir nog inte så kul att stå med alla utgifter när jag bara går på HP...

Helgen har varit lugn, vi gjorde inget speciellt igår på alla hjärtans dag och allt. Det är nog lika bra att ta det så lugnt som möjligt när det går med tanke på blodtrycket. Ska ut till stallet vid 16-tiden.

Mycket uppståndelse kring fredag den 13:e har det också varit har jag sett, undrar om folk tänkt på att det är fredag den 13:e nästa månad också? Ska de oja sig lika mycket då? Då ska ju vi på 3D/4D ultraljud så det blir inte skräckens dag utan snarare förhoppningsvis dagen vi får redan på om det är en mini-Evelyn eller mini-Tomas där inne. =) Går in i v 27 idag, märks att vi kommit en bit in men samtidigt var det ju alldeles nyligen vi gick in i v 20..?


Ca 14 veckor sedan!



Hoppas det är för att jag sitter på laptopen som menyn hamnar under alla inlägg för mig och inte att det är nån skum inställning som ändrats av sig själv...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0